ΜΗΤΕΡΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΟΜΟΡΦΙΑ

Πέμπτη, 22 Σεπτεμβρίου 2016

Συμβουλές για νέες μαμάδες




Έχεις γεννήσει πριν 6 μήνες και το μωράκι σου στόμα έχει και κλάμα ρίχνει. Η κατάσταση χειροτερεύει, από τη στιγμή που έπρεπε να το αποχωριστείς και να επιστρέψεις στην δουλειά σου. Το μειωμένο ωράριο βοηθά ώστε να είσαι σχετικά νωρίς στο σπίτι, παρόλα αυτά η πίεση στην δουλειά και τα ωράρια του μωρού σε έχουν κουράσει ψυχικά και σωματικά. Η ενέργειά σου είναι πεσμένη και η διάθεση σου στα χειρότερα της με αποτέλεσμα να αισθάνεσαι ότι έχεις αποτύχει παντού. Βάλε ένα στοπ και πάρε την κατάσταση στα χέρια σου. Καταρχήν σταμάτα να αισθάνεσαι τύψεις είτε επειδή πας το πρωί στη δουλειά είτε επειδή φεύγεις από τη δουλειά για να πας στο μωρό σου. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα έχουν εκατομμύρια μαμάδες στο κόσμο και τα καταφέρνουν μια χαρά, άρα μάλλον εσύ έχεις μπλοκάρει. Βάλε, λοιπόν, προτεραιότητες και αντιμετώπισε τις καταστάσεις μία-μία. Όση περισσότερη ένταση έχεις, τόσο περισσότερο θα εκνευρίζονται και το μωρό και οι συνάδελφοι σου μαζί σου.

Προσπάθησε λοιπόν να δώσεις μικρές ανάσες στην καθημερινότητα σου:

1. Εντόπισε το λόγο που κλαίει το μικρό σου συνεχώς. Σταμάτα να σκέφτεσαι συναισθηματικά και χρησιμοποίησε τη λογική σου. Όταν το μωρό σου διαισθάνεται το άγχος σου κλαίει περισσότερο.

2. Ζήτησε βοήθεια και μην αισθάνεσαι τύψεις για αυτό, καμία μας δεν είναι superwoman.Σίγουρα υπάρχει κάποιος άνθρωπος στη ζωή σου που εμπιστεύεσαι και μπορεί να σου δώσει μια χείρα βοηθείας, από τους γονείς σου, τον σύντροφο σου μέχρι και την αδελφή σου.

3. Πήγαινε στο κομμωτήριο. Με την πρώτη σκέψη, ίσως σου φαίνεται χαμένος χρόνος και χρήματα, όμως θα κάνεις κάτι για εσένα, θα συναναστραφείς με άλλες γυναίκες και για μια φορά θα αφήσεις άλλους να σε περιποιηθούν.

4. Βγες με τις φίλες σου και μη μιλάτε για τα παιδιά σας. Θυμήσου τον εαυτό σου όταν δεν είχες παιδί και ανέμελη έπαιρνες την τσάντα σου και πήγαινες για ποτό με τις φίλες σου χωρίς καμία έννοια.

5. Date in the house. Αφού κοιμίσεις το μωρό σου, δημιούργησε ένα ρομαντικό σκηνικό για να ανανεώσεις τη σχέση σου. Μην αγχώνεσαι και με αυτό δεν χρειάζεται πολύ κόπος. Μπορείς απλά να βάλεις στο dvd να παίζει η αγαπημένη σας ταινία, να βυθιστείτε στον καναπέ και να ανοίξετε ένα μπουκάλι κρασί.

Της Μαρίας Δεληγιαννάκη, με τη συνεργασία της Φωστηρίας Αμανατίδου, ψυχολόγου-ψυχοθεραπεύτριας, με εξειδίκευση στη γνωστική- συμπεριφορική ψυχοθεραπεία.

Τρίτη, 20 Σεπτεμβρίου 2016

Λαμπερή γυναίκα



Αν θέλετε να ανανεώσετε τη φυσική λάμψη του προσώπου σας, τότε βάλτε μερικές σταγόνες από αιθέριο έλαιο, στα μάγουλα και θα λάμπει πάλι η επιδερμίδα σας.  
Τώρα μπορείτε να κάνετε τη δική σας γυαλιστερή σκιά. Αρκεί να συνδυάσετε σκούρες αποχρώσεις, όπως το μεταλλικό καφέ, βαθύ πράσινο ή ζωντανό μπλε. Με αυτό το μίγμα θα έχετε δημιουργήσει μια πανέμορφη, διακριτικά γυαλιστερή σκιά, που θα τη φοράτε  τόσο την ημέρα, όσο και τη νύχτα.
Θέλετε βλεφαρίδες με όγκο; Τότε πριν από την εφαρμογή της μάσκαρα, τοποθετήστε μια επαγγελματική κάρτα ή μια χρεωστική κάρτα, πίσω από τις βλεφαρίδες σας, για να καλύψει το καπάκι του ματιού σας. Ξεκινώντας από τις ρίζες, περάστε τη μάσκαρα σε όλο το μήκος. Μπορείτε πραγματικά να βάψετε τις βλεφαρίδες σας, χωρίς να προκαλέσετε χάος, γιατί η μάσκαρα θα χτυπήσει μόνο στην κάρτα! Επίσης, οι βλεφαρίδες θα γίνουν παχιές σε λίγα δευτερόλεπτα.
Πριν το ντους το πρωί, πιάστε μια βούρτσα σώματος και κάντε απαλό μασάζ σε όλο σας το σώμα. Η τεχνική αυτή ονομάζεται στεγνό βούρτσισμα, και διαρκεί μόνο λίγα λεπτά, αλλά είναι αναζωογονητική, κάνει απολέπιση και ενισχύει την κυκλοφορία. Επίσης, όταν θα έχετε στεγνώσει βάλτε λίγο λάδι και τρίψτε το πάνω ακόμα στα νωπά χέρια και πόδια και θα έχετε ένα λαμπερό και απαλό δέρμα.
πηγή:jenny.gr

Δευτέρα, 19 Σεπτεμβρίου 2016

Τι έκανες για τον εαυτό σου σημερα?



Τι έκανες σήμερα για τον εαυτό σου;
Ξύπνησες το πρωί και είπες: “Να μια καινούρια μέρα... ας την αδράξω;” ή ξύπνησες και ακολούθησες ρομποτικά την ημέρα σου όπως κάνεις πάντα; Τι μας εμποδίζει από το να φροντίζουμε και να αγαπάμε τον εαυτό μας;
Της Μαρίνας Κρητικού, Ψυχολόγου Υγείας – Συστημική Σύμβουλος, kritikou-healthpsy.gr
Αλήθεια, έχουμε μάθει να φροντίζουμε τον εαυτό μας ή είναι κάτι τελείως ξένο; Αν υπάρχει αυτή η βιωματική εμπειρία καταγεγραμμένη στον ψυχικό μας κόσμο, τότε μας είναι πιο οικείο στο να το κάνουμε. Η ανάγκη μας για φροντίδα είναι από τις πιο βασικές μας, καθώς γεννιόμαστε πλήρως εξαρτημένοι από τους γονείς μας και κυρίως από την τροφό μητέρα μας.
Ένα βρέφος δεν μπορεί να φροντίσει τον εαυτό του. Πρέπει τα σημαντικά πρόσωπα της ζωής του, οι γονείς του, να είναι εκεί και να ανταποκρίνονται άμεσα και άνευ όρων στις ανάγκες του. Αν υπάρχει αυτή η πρώιμη εμπειρία, τότε αργότερα ως ενήλικας θα ξέρει πώς να φροντίσει τον εαυτό του και τις ανάγκες του, πώς να τις αναγνωρίζει και να ανταποκρίνονται σε αυτές χωρίς ενοχές και κατηγορίες προς τον εαυτό.
Είναι πολύ καταλυτικές αυτές οι πρώιμες εμπειρίες, καθώς αν υπάρχουν, ακόμα και σε μια άσχημη περίοδο της ζωής μας που μπορεί να έχουμε αφήσει λίγο πίσω τον εαυτό μας, εύκολα θα μπορούμε να πάρουμε ξανά τα ηνία της ζωής μας. Όταν όμως δεν το έχουμε βιώσει καθόλου, τότε τα πράγματα δυσκολεύουν πολύ.
Χρειάζεται μια πολύ έντονη διορθωτική εμπειρία, ώστε να μάθουμε να φροντίζουμε τον εαυτό μας και να βάλουμε σε προτεραιότητα τις ανάγκες του. Χρειάζεται να κάνουμε μια “επιλογή” των ανθρώπων που θα έχουμε στη ζωή μας. Άνθρωποι που πραγματικά θα μας αναγνωρίζουν και θα μας εκτιμούν. Ακόμα και όταν δεν μπορούμε όμως να διώξουμε από τη ζωή μας ανθρώπους που δεν είναι έτσι, καθώς μπορεί να ανήκουν στο συγγενικό μας περιβάλλον, είναι σημαντικό να αποδυναμωθεί η ισχύ των λόγων τους και πόσο μας επηρεάζουν συναισθηματικά.
Κάθε άνθρωπος είναι μοναδικός και ξεχωριστός και αξίζει! Αξίζει να αγαπάει και να σέβεται τον εαυτό του για να μπορούν να τον σεβαστούν και οι άλλοι άνθρωποι γύρω του. Αξίζει να δίνει απεριόριστες αγκαλιές στον εαυτό του και να τον συγχωρεί για τα λάθη του χωρίς να τον κατηγορεί. Γιατί τα “κατηγορώ” ανοίγουν έναν νέο φαύλο κύκλο αυτο-τιμωρίας, ο οποίος είναι ο αντίθετος της αυτο-φροντίδας.
Πάντα υπάρχει το περιθώριο για αλλαγή ανεξάρτητα από την ηλικία που βρίσκεται ο κάθε άνθρωπος. Η συνειδητοποίηση του ότι δεν φρόντισε τον εαυτό του, μιας και δεν το έμαθε ποτέ, καθώς ήταν ένα συνηθισμένο για εκείνον οικογενειακό μοτίβο, μπορεί να έρθει στα 20, 30, 40 ή και στα 50. Πάντα υπάρχει ο χρόνος να γιατρέψουμε τις πληγές μας και να μάθουμε να αγαπάμε τον εαυτό μας!

Κυριακή, 18 Σεπτεμβρίου 2016

Σχολείο και προστασία από ιώσεις





  Τα σχολεία ξεκίνησαν και μαζί ξεκινούν και οι εποχιακές ιώσεις που συνήθως προσβάλουν τα παιδιά και πιο εύκολα τα μικρά παιδιά που πηγαίνουν για πρώτη φορά σχολείο και έρχονται αντιμέτωπα με τους ιούς. Γιαυτό υπάρχουν αρκετά πράγματα που μπορεί να κάνει ο γονιός  ώστε να μη βλέπει το παιδί του να ταλαιπωρείται και να το προφυλάξει από τις ιώσεις.  
  •    Καλή διατροφή και ύπνος 
 Από τους πιο σημαντικούς παράγοντες που βοηθούν τον οργανισμό να αμυνθεί στους ιούς είναι η σωστή διατροφή. Πρέπει να εμπλουτίζουμε τη διατροφή των παιδιών μας με φρούτα,λαχανικά, με τροφές που περιέχουν βιταμίνη C (κόκκινη-πράσινη πιπεριά,λάχανο,πορτοκάλια,φράουλες κ.α.).Τα καρότα και τα πράσινα λαχανικά  συμβάλλουν και αυτά στη καλή διατροφή. Επίσης τα ω3 λιπαρά οξέα βοηθούν στην τόνωση του οργανισμού. Τα βρίσκουμε στα ψάρια και κυρίως στα λιπαρά ψάρια όπως τη σαρδέλα, το σολομό,το κολιό κ.α. Τέλος σαν βοηθός φαρμακοποιού που έχω εργαστεί  υπάρχουν προϊόντα φυτικά από διάφορες εταιρίες που συμβάλουν και προστατεύουν τον οργανισμό από κοινά κρυολογήματα και ιώσεις. Υπάρχουν σε σιροπάκια για τα παιδάκια μας και σε κάψουλες για τους ενήλικες. Να τονίσω πως δε ξεχνάμε ποτέ τη συμβουλή του παιδιάτρου μας.  
Όσον αφορά το θέμα του ύπνου σύμφωνα με τις έρευνες τα παιδιά πρέπει να κοιμούνται :
  1. βρέφη - 12 μηνών (14-15 ώρες την ημέρα)
  2. 1 - 3 ετών ( 12-14 ώρες την ημέρα)
  3. 3 - 6 ετών (10-12 ώρες την ημέρα)

  • Σωστή Υγιεινή
Ένας από τους πιο σημαντικούς παράγοντες για να προλάβουμε τις παιδικές ασθένειες είναι η σωστή υγιεινή. Πρέπει να μάθουμε στα παιδιά μας από πολύ νωρίς να μην έχουν βρώμικα χέρια γιατί είναι ο πιο εύκολος "δρόμος" να μεταδοθούν τα μικρόβια. Να τους τονίσουμε ότι κάθε φορά που πάνε τουαλέτα πρέπει πάντα να πλένουν τα χεράκια τους και να μην ακουμπάνε ποτέ το πρόσωπο τους με βρώμικα χέρια.
  • Κρατάμε το παιδί σπίτι σε περίπτωση αδιαθεσίας
Αποφεύγουμε να στείλουμε το παιδί μας στο σχολείο σε περίπτωση που δε νιώθει καλά. Έτσι το βοηθάμε να αναρρώσει πιο γρήγορα και ταυτόχρονα προστατεύουμε και τα άλλα παιδάκια να μη κολλήσουν. Το ιδανικό σύμφωνα με παιδίατρους είναι να μείνει το παιδί στο σπίτι τουλάχιστον 48 ώρες χωρίς συμπτώματα.
Όλα αυτά είναι γνωστά στους περισσότερους γονείς...Πρέπει να τα εφαρμόσουμε ώστε τα παιδιά μας αλλά και εμείς οι γονείς να αντιμετωπίσουμε πιο εύκολα τις παιδικές ασθένειες και τις ιώσεις. 

Καλή σχολική Χρονιά!!!
           
                                                                                          

Πέμπτη, 15 Σεπτεμβρίου 2016

Μητέρα-Γυναίκα-Ομορφιά





Γεια σας!!!Είμαι η Κατερίνα είμαι 33 ετών αισθητικός και έχω ένα κοριτσάκι 3,5 ετών.
Κάνω αυτή τη σελίδα για να μοιραζόμαστε συνδυασμούς μητέρας, γυναίκας και ομορφιάς. Οι περισσότερες γυναίκες όταν γινόμαστε μαμάδες ξεχνάμε το ρόλο της γυναίκας...Δεν είναι όμως έτσι...με θετική σκέψη και θέληση μπορούμε να καταφέρουμε αυτόν το συνδυασμό που λέγεται ΜΑΜΑ & ΟΜΟΡΦΙΑ!!!